Retourneren Topdrinks

Retour online aanmelden

Wil je een product retourneren? Controleer of je aan de onderstaande voorwaarden kunt voldoen. Terugbetalingen worden uitsluitend verricht nadat de goederen zijn ontvangen in ons magazijn en financieel zijn verwerkt. Via onderstaande knop kun je de retour aanmelden:

Voorwaarden om artikelen te retourneren:

Weet je zeker dat je het product wilt retourneren en niet wilt houden? Dan heb je het recht om deze te retourneren (geen gepersonaliseerde artikelen) en alleen zolang je alles in originele staat houdt.

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen de tijd om je product retour te melden. 

 

Dit betekent het volgende:

  • Producten zijn ongeopend.
  • De labels op en aan de producten zijn onbeschadigd.
  • Zorg ervoor dat de producten in de originele verpakking zitten.
  • Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen.
  • Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen.
  • Let op: Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd.
  • Als koper ben je er zelf verantwoordelijk voor dat de producten onbeschadigd bij ons aankomen. Pak je bestelling opnieuw in en gebruik een stevige verpakking, net als de originele verpakking. Op deze manier wordt de kans op schade zo laag mogelijk gehouden.

Als je jij bestelling of een deel ervan wilt retourneren, bijvoorbeeld omdat je het verkeerde product of de verkeerde hoeveelheid heeft besteld, ben je verantwoordelijk voor de verzendkosten voor de retourzending.

Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.