Retourneren Topdrinks
Retour online aanmelden
Wil jij een product retourneren? Dat kan! Via onderstaande knop kun je eenvoudig en snel je retour aanmelden:
Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden.
Kan ik alle artikelen retour sturen?
In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen), zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent het volgende:
- Producten zijn (zover dit redelijkerwijs mogelijk is) ongeopend
- De labels op en aan de producten zijn onbeschadigd
- Zorg ervoor dat de producten in de originele verpakkingzitten.
- Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
- Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
- Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen
- Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
- Pak je bestelling weer in en gebruik hiervoor een stevige verpakking, gebruik hiervoor het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Je bent als koper zelf verantwoordelijk dat de producten weer onbeschadigd bij ons aankomen.
Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.
Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.