Retourneren

Retour online aanmelden

Wil jij een product retourneren? Dat kan! Via onderstaande knop kun je eenvoudig en snel je retour aanmelden:

Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product retour te melden. 

Kan ik alle artikelen retour sturen?

In principe heb je het recht om alles te retourneren (met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen), zolang je alles in de originele staat behoudt. Dit betekent het volgende:

  • Producten zijn (zover dit redelijkerwijs mogelijk is) ongeopend
  • De labels op en aan de producten zijn onbeschadigd
  • Zorg ervoor dat de producten in de originele verpakkingzitten. 
  • Wees zuinig op de producten zodat deze onbeschadigd bij ons terug komen
  • Je mag een artikel bekijken zoals je dat ook in een winkel zou doen.
  • Gepersonaliseerde artikelen kun je helaas niet retour sturen
  • Zorg dat de adressticker met jouw adres & barcode die wij op het pakket geplakt hebben onleesbaar is zodat het pakket niet nogmaals bij je wordt geleverd
  • Pak je bestelling weer in en gebruik hiervoor een stevige verpakking, gebruik hiervoor het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Je bent als koper zelf verantwoordelijk dat de producten weer onbeschadigd bij ons aankomen.

Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.

Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.

Deze retourprocedure is niet verplicht. 

Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Je kunt het formulier hier downloaden.

Ons retouradres:

Topdrinks
Spoorhavenweg 25
9649 JR Muntendam
Nederland

Je hebt de mogelijkheid je bestelling, of een gedeelte hiervan, te retourneren binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Het retourneren van een product kan alleen onder de volgende voorwaarden:

  • Producten zijn (zover dit redelijkerwijs mogelijk is) ongeopend
  • De labels zijn onbeschadigd
  • De producten zitten in de originele verpakking

Om je retourzending snel te kunnen afhandelen willen wij je vragen om de volgende informatie mee te sturen:

  • Factuur of orderbevestiging inclusief je ordernummer
  • De geretourneerde producten
  • Reden van retour, bij voorkeur middels het herroepingsformulier (klik hier voor het formulier)

Pak je bestelling weer in en gebruik hiervoor een stevige verpakking, gebruik hiervoor het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Je bent als koper zelf verantwoordelijk dat de producten weer onbeschadigd bij ons aankomen.

 

Retouradres:


Topdrinks
Spoorhavenweg 25
9649 JR Muntendam
Nederland

 

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice voordat je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.

Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Ook wanneer je je pakket weigert bij aflevering of je pakket niet ophaalt bij een PostNL afhaallocatie, zijn de deze kosten voor eigen rekening.  De kosten voor de retourzending worden in dat geval verrekend met het betaalde aankoopbedrag, alvorens terugbetaling plaatsvindt. Wij zullen de tarieven van PostNL rekenen wat neerkomt op € 5,95 per doos. Voor actuele prijzen verwijzen we je naar PostNL.  

Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Track & Trace code van je retourzending goed.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.

Deze retourprocedure is niet verplicht. 

 

Het onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform)

Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform) is een officiële website die door de Europese Commissie beschikbaar is gesteld om online winkelen veiliger en eerlijker te maken. Het ODR-platform helpt consumenten en handelaren hun geschillen op te lossen zonder tussenkomst van de rechter.

Wanneer je een klacht hebt, of van mening bent dat wij je klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, willen wij je vragen om allereerst contact met ons op te nemen via info@topdrinks.nl. Wij hopen je bij te kunnen staan en je klacht op te kunnen lossen alvorens je een klacht indient via het ODR-platform.

Wij hebben service hoog in het vaandel staan en willen onze dienstverlening continue blijven verbeteren. Wij hanteren dan ook de hoogste norm als het gaat om het beheren en oplossen van eventuele vragen en/of klachten van onze klanten. Mocht je toch van mening zijn dan wij je klacht niet naar behoren hebben afgehandeld en wil je een consumentenklacht indienen, dan willen wij je doorverwijzen naar de website van het ODR-platform.