Retourneren

Je hebt de mogelijkheid je bestelling, of een gedeelte hiervan, te retourneren binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Het retourneren van een product kan alleen onder de volgende voorwaarden:

  • Producten zijn (zover dit redelijkerwijs mogelijk is) ongeopend
  • De labels zijn onbeschadigd
  • De producten zitten in de originele verpakking

Om je retourzending snel te kunnen afhandelen willen wij je vragen om de volgende informatie mee te sturen:

  • Factuur of orderbevestiging inclusief je ordernummer
  • De geretourneerde producten
  • Reden van retour, bij voorkeur middels het herroepingsformulier (klik hier voor het formulier)

Pak je bestelling weer in en gebruik hiervoor een stevige verpakking, gebruik hiervoor het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk. Je bent als koper zelf verantwoordelijk dat de producten weer onbeschadigd bij ons aankomen.

 

Retouradres:
Topdrinks
Spoorhavenweg 25
9649 JR Muntendam

Wanneer je een verkeerd product hebt ontvangen of het bestelde product is bij ontvangst beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice alvorens je de producten retour stuurt. Vermeld hierbij je ordernummer, de reden van retour en voeg een foto toe van het betreffende product en/of beschadiging.

Wanneer je je bestelling, of een gedeelte hiervan, wil retourneren omdat je bijvoorbeeld een verkeerd product of verkeerde hoeveelheid hebt besteld, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening. Ook wanneer je je pakket weigert bij aflevering of je pakket niet ophaalt bij een PostNL afhaallocatie, zijn de deze kosten voor eigen rekening.  De kosten voor de retourzending worden in dat geval verrekend met het betaalde aankoopbedrag, alvorens terugbetaling plaatsvindt. Wij zullen de tarieven van PostNL rekenen wat neerkomt op 5,95 per doos, voor actuele prijzen verwijzen we je naar PostNL.  

Wanneer je als koper je bestelling, of een gedeelte hiervan, retour stuurt, is het risico voor de koper. Dit houdt in dat Topdrinks niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of verlies van je geretourneerde producten. Bewaar dan ook de Trackt & Trace code van je retourzending goed.

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen wordt het door jou betaalde aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan je terugbetaald.

 

Deze retour procedure is niet verplicht. 

 

Het onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform)

Het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR-platform) is een officiƫle website die door de Europese Commissie beschikbaar is gesteld om online winkelen veiliger en eerlijker te maken. Het ODR-platform helpt consumenten en handelaren hun geschillen op te lossen zonder tussenkomst van de rechter.

Wanneer u een klacht heeft, of van mening bent dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben afgehandeld, willen wij u vragen om allereerst contact met ons op te nemen via info@topdrinks.nl. Wij hopen u bij te kunnen staan en uw klacht op te kunnen lossen alvorens u een klacht indient via het ODR-platform.

Wij hebben service hoog in het vaandel staan en willen onze dienstverlening continue blijven verbeteren. Wij hanteren dan ook de hoogste norm als het gaat om het beheren en oplossen van eventuele vragen en/of klachten van onze klanten. Mocht u toch van mening zijn dan wij uw klacht niet naar behoren hebben afgehandeld en wilt u een consumentenklacht indienen, dan willen wij u doorverwijzen naar de website van het ODR-platform.