FAQ

Bestellen

MAG IEDEREEN EEN BESTELLING PLAATSEN BIJ TOPDRINKS?
Ja, mits je conform de wet minimaal 18 jaar oud bent. Daarnaast moet het afleveradres in Nederland gevestigd zijn. Houd er rekening mee dat onze verzendpartner een leeftijdscheck zal doen bij aflevering. De bezorger overhandigt jou alleen het pakket als je een geldig legitimatiebewijs kan tonen en 18 jaar of ouder bent.
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ TOPDRINKS.NL?
Je kunt op elk gewenst moment een bestelling plaatsen, gemakkelijk én snel via onze website. Bestellingen via telefoon en/of e-mail kunnen wij helaas niet aannemen. Mocht je onverhoopt een vraag hebben of zoek je advies? Neem vooral contact met ons op! Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:00 uur. Je kunt ons bereiken via telefoon (+ 31 (0) 858 082 151) of per e-mail (info@topdrinks.nl).
KAN IK TELEFONISCH EEN BESTELLING PLAATSEN?
Het plaatsen van een bestelling is helaas enkel mogelijk via onze webshop. Mocht je onverhoopt problemen ondervinden bij het plaatsen van een online bestelling, neem dan contact met ons op via telefoon (+ 31 (0) 858 082 151) of per e-mail (info@topdrinks.nl). Onze medewerkers staan maandag tot en met vrijdag van 09:00 – 17:00 uur voor je klaar.
KAN IK OOK GROTERE VOLUMES BESTELLEN?
Wanneer je een grote bestelling zou willen plaatsen of een speciale aankoop wil doen voor bijvoorbeeld een evenement, kun je per e-mail contact met ons opnemen. Onze webshop is aangesloten op ons centrale voorraadsysteem. Wij kunnen jou hierdoor direct informeren of de producten op voorraad zijn. Wanneer jouw bestelling meer dan € 3000 bedraagt dienen wij aanvullende informatie te ontvangen conform de geldende wetgeving. Eén van onze medewerkers zal in dat geval contact met je opnemen.
HEEFT TOPDRINKS EEN APP WAARMEE IK EEN BESTELLING KAN PLAATSEN?
Topdrinks beschikt niet over een app, maar onze webshop is toegankelijk voor elk mobiel- of desktopapparaat. Middels de website kun je op elk gewenst moment van de dag een bestelling plaatsen.
KLOPT HET DAT IK GEEN BESTELBEVESTIGING HEB ONTVANGEN?
Het kan voorkomen dat onze e-mail in de map met ongewenste e-mails terecht is gekomen. Mocht je ook hier geen bevestiging hebben ontvangen, dan willen wij je vragen contact met ons op te nemen.

PRODUCTEN

KAN IK ER VANUIT GAAN DAT HET ORIGINELE PRODUCTEN ZIJN EN ONBESCHADIGD WORDEN GELEVERD?
Onze producten worden verzegeld bij jou geleverd direct uit de fabriek van de producent. Mocht je een product ontvangen dat beschadigd of gebroken is, dan willen wij je vragen contact met ons op te nemen. Vermeld hierbij het ordernummer en een omschrijving van de beschadiging. Eén van onze medewerkers staat voor je klaar om samen met jou kijken naar een oplossing.
KAN HET KLOPPEN DAT HET ETIKET OF DE DOOS DIE IK HEB ONTVANGEN VERSCHILT VAN DE FOTO OP JULLIE WEBSHOP?
Gezien onze uitgebreide productcatalogus en onze constante productrotatie, kunnen wij niet garanderen dat de getoonde afbeeldingen 100% overeenkomt met het geleverde product. Wij zijn niet verplicht tot retournering, om redenen van esthetische verschillen in fles en/of doos.

KLANTACCOUNT

WELKE INFORMATIE HEB IK NODIG OM MIJZELF TE REGISTREREN ALS KLANT?
Om jezelf te registreren als klant, kun je het aanmeldingsformulier invullen op onze website. Om een account aan te maken is alleen je naam, achternaam, E-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord nodig. Na registratie kun je altijd inloggen op jouw account met je E-mailadres en wachtwoord.
IK WIL INFORMATIE, AANBIEDINGEN EN PROMOTIES ONTVANGEN VIA JULLIE NIEUWSBRIEF. WAT MOET IK DOEN?
Wanneer je je registreert als klant, kun je aangeven of je geïnformeerd wil worden middels onze nieuwsbrief. Je ontvangt dan wekelijks onze nieuwsbrief met aanbiedingen en promoties. Ben je op dit moment niet geïnteresseerd in het plaatsen van een bestelling, maar wens je wel onze nieuwsbrief te ontvangen? Onderaan onze hoofdpagina kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief, welke je wekelijks zult ontvangen.
IK WIL MIJN ACCOUNT OPZEGGEN, EVENALS ALLE COMMUNICATIE.
Wanneer je jouw account annuleert worden jouw persoonlijke gegevens verwijderd en verlies je tevens jouw bestelhistorie, in overeenstemming met de huidige wetgeving. Mocht je jouw account willen annuleren, willen wij je vragen dit verzoek in te dienen bij onze klantenservice via info@topdrinks.nl.

VERZENDEN

WELK TRANSPORTBEDRIJF LEVERT MIJN BESTELLING AF?
Wij maken gebruik van PostNL. Wanneer jouw bestelling is ontvangen door PostNL, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Op maandag t/m vrijdag voor 22:00 uur besteld, betekent morgen al in huis! Dus ook op zaterdag geleverd. Bestellingen die op zaterdag en zondag worden geplaatst, worden op dinsdag geleverd. We streven ernaar jouw bestelling binnen de opgegeven termijn te leveren. Het kan helaas voorkomen dat door drukte bij onze verzendpartner de bestelling te laat wordt geleverd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij onze partner. Wil je informatie over de status van jouw pakket? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via telefoon (+ 31 (0) 858 082 151) of per e-mail (info@topdrinks.nl).
LEVEREN JULLIE IN HET WEEKEND OF OP FEESTDAGEN?
Wij leveren van maandag tot en met zaterdag.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Wanneer jouw bestelling is ontvangen door PostNL, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging.
KAN IK ER VANUIT GAAN DAT MIJN BESTELLING GOED WORDT VERPAKT EN ONBESCHADIGD WORDT GELEVERD?
Wij hechten er zeer veel waarde aan om jouw pakket onbeschadigd en veilig aan je te overhandigen. Na zorgvuldig onderzoek en vele zendingen zijn wij er in geslaagd om een optimale combinatie van materialen te vinden die jouw producten te alle tijde beschermen tijdens verzending. Wij maken gebruik van hoogwaardig karton in combinatie met speciale vakverdelingen en/of bubbelplastic. Daarnaast zorgen wij voor een zorgvuldige afhandeling bij het verzamelen van jouw bestelling om eventuele beschadigingen te voorkomen. Hiermee is ons breukpercentage teruggebracht tot 0,05%. Is je pakket onverhoopt toch beschadigd aangekomen? Dan willen wij je vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD?
Wij streven er naar om jouw pakket dusdanig te verpakken dat deze onbeschadigd en veilig bij je arriveert met behulp van anti-breuk materialen. Mocht jouw bestelling onverhoopt toch beschadigd bij je afgeleverd worden, dan willen wij je vragen zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.
WAT IS JULLIE AFLEVERGEBIED?
Wij leveren in heel Nederland. Leveringen in het buitenland verwijzen we je graag naar de de juiste shop: www.topdrinks.de, www.topdrinks.fr, www.topdrinks.be, www.topdrinks.dk, www.topdrinks.at, www.topdrinks.es
 
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Voor bestellingen onder de € 150 betaal je € 5,95 verzendkosten per bestelling. Bij bestellingen boven de € 150 is verzending gratis!
MIJN LEVERING IS VERTRAAGD, WAT MOET IK DOEN?
Mocht je constateren dat jouw bestelling vertraagd is, dan willen wij je vragen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Wij zullen dan samen met onze verzendpartner nagaan wat de status van jouw pakket is.

BETALEN

WELKE BETAALMETHODEN BIEDT TOPDRINKS.NL AAN?
Wij hanteren 3 betaalmogelijkheden:
  • iDeal
  • VISA
  • Mastercard
ZIJN DE GETOONDE PRIJZEN OP DE WEBSITE INCLUSIEF BTW?
De getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
KAN IK EEN FACTUUR ONTVANGEN?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je via de e-mail een bestel- en betaalbevestiging. Mocht je een gespecificeerde factuur willen ontvangen, dan kun je deze bij ons opvragen middels info@topdrinks.nl. Graag ontvangen wij hierbij jouw ordernummer of orderbevestiging.
IK HEB EEN COUPONCODE, HOE KAN IK DIE INWISSELEN?
Wanneer je een kortings- of promotiecode hebt gekregen kun je deze invoeren en valideren op de laatste pagina bij betaalmethode.

RETOURNEREN, WIJZIGINGEN EN ANNULERING

KAN IK EEN PRODUCT OF BESTELLING RETOURNEREN?
Je hebt de mogelijkheid je bestelling te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Mocht je binnen deze 14 dagen besluiten jouw bestelling te willen retourneren ga naar de pagina retourneren voor meer informatie
 
Voor meer informatie over de voorwaarden, het herroepingsrecht en de gevolgen hiervan verwijzen wij je naar onze Retourneren pagina. Deze retour procedure is niet verplicht.
IK HEB EEN FOUT GEMAAKT, KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN?
Het is afhankelijk van het bestelproces of je jouw bestelling nog kunt wijzigen. Wanneer je bestelling is overgegaan naar ons logistieke proces of is overgedragen aan onze verzendpartner, is wijzigen helaas niet meer mogelijk. Mocht je willen weten of wijzigen nog mogelijk is, willen wij je vragen om zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling contact op te nemen met onze klantenservice.
WAT MOET IK DOEN ALS MIJN BESTELLING NIET COMPLEET IS?
Mocht je bestelling niet compleet zijn, willen wij je vragen zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.

CONTACT

HOE NEEM IK CONTACT OP MET TOPDRINKS?
Je kunt op werkdagen tussen 09:00 uur en 17:00 uur telefonisch contact met ons opnemen via + 31 (0) 858 082 151. Daarnaast kun je contact met ons opnemen middels e-mail via info@topdrinks.nl. Wij streven er naar om binnen één werkdag je e-mail te beantwoorden.